Thursday 13 June 2013

Kenangan Terindah....

                                             
     Setelah sekian lama berpisah,tak pernah terfikir pun yang aku akan bertemu kembali dengan diaorang semua.
Kalau berbelas tahun dulu aku memang tak kisah sangat tentang kewujudan diaorang ni...ya la,bagi aku kawan pasti akan datang dan pergi...tambah-tambah lagi kawan2 di zaman persekolahan.Aku begitu yakin yang aku takkan rindukan diaorang semua.

    Tapi setelah semuanya berlalu..aku sedar aku terlalu rindukan diaorng semua.Kenangan bersama kalian terlalu indah dan manis untuk ku kenangkan.
Alhamdulillah..dengan adanya kemudahan seperti FB,ku manfaat kan sepenuhnya untuk ku jejaki kawan2 persekolahanku...

     Dan inilah hasilnya.......


Di satu majlis Hi-Tea bertempat di Quality Hotel...kami di pertemukan kembali.



Walau pun majlis tu terlalu singkat..tapi cukup bermakna.


   Oleh kerana terlalu teruja dapat bertemu kembali...tak bayak gambar yang di rakamkan....kitaorang asyik borak je...bercerita tentang kisah2 lama....seronok tak sedar pun mase berlalu.

Untuk Ayu..
Terima kasih kerana berusaha menyatukan kembali kawan2 yang da lama berpisah di dalam 1 majlis.Walau pun majlis kali ni tak ramai yang join,bukan kerana diaorang tak sudi,tapi kerana ramai yang tak tahu sebenarnya.
Terima kasih juga pada Ja...sebab sudi datang nun jauh di Kota Bharu.

Harap2 akan datang akan ada lagi majlis yang macam ni......

1 comment: